Wczytuję dane...
PayPo - najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:

1. Wybrałem metodę płatności PayPo i nie wiem co dalej?

Po wybraniu metody PayPo następuje przekierowanie do 2-krokowego systemu transakcyjnego. W pierwszym kroku transakcji Klient wprowadza numer PESEL, aby PayPo mogło potwierdzić tożsamość (tylko dla pierwszej transakcji – przy kolejnej wystarczy się zalogować).W drugim kroku transakcji Klient wpisuje kod SMS potwierdzający transakcję.

Decyzja prezentowana jest w kilka sekund. Proces jest całkowicie online.

Przy pozytywnej decyzji, klient dostaje maila z potwierdzeniem transakcji i podsumowaniem. Dodatkowo przychodzi SMS z hasłem tymczasowym do Panelu Klienta PayPo.

W przypadku negatywnej weryfikacji PayPo prezentuje informację o powodzie odrzucenia – jeżeli klient się nie zgadza z decyzją ma prawo do ponownej oceny przez dział analizy ryzyka finansowego.

2. Co zrobić, jeśli numer na który został wysłany SMS jest już nieaktualny?

Jeżeli w międzyczasie numer telefonu uległ zmianie, należy skontaktować się z PayPo.  Można także wrócić do sklepu, dokonać edycji numeru telefonu i wybrać ponownie opcję płatności PayPo.

Dla klientów powracających edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta w zakładce „moje dane”.

3. Czy muszę logować się do Panelu Klienta PayPo?

Nie ma obowiązku logowania się do Panelu Klienta, jednakże rekomendujemy korzystanie z niego. W Panelu Klienta znajdują się wszelkie niezbędne informację:
– na jaki dzień wypada termin zapłaty (30 dni od transakcji);
– informacja o możliwości rozłożenia płatności na 4 wygodne raty po terminie odroczenia z pełną informacją o wysokości rat;
– opcja spłaty poprzez błyskawiczne płatności, dane do przelewu tradycyjnego oraz do pobrania przekaz pocztowy;
– wysokość dostępnego limitu zakupowego.

4. Co to jest limit zakupowy i czy to ma wpływ na moją zdolność kredytową?

Limit zakupowy jest to limit umowny przyznawany przez nas danemu Klientowi w danym czasie. Nie ma on wpływu na zdolność kredytową.

5. Jakiej wysokości mam limit zakupowy?

Limit można sprawdzić po zalogowaniu do Panelu Klienta na stronie www.PayPo.pl w zakładce „moje dane” oraz „saldo”.

System scoringowy PayPo przyznaje limit zakupowy indywidualnie, w zależności od oceny klienta – im więcej korzystasz, tym limit jest wyższy, doceniamy także terminowość spłat. System analizuje kilkadziesiąt cech. Maksymalny limit to 1000 zł.

Minimalna kwota zamówienia to 40 zł, każdy Partner indywidualnie może ją podwyższyć.
W większości sklepów, oferta jest dostępna od 70 zł.

6. Czy naprawdę nie ma żadnych kosztów w przypadku spłaty w ciągu 30 dni?

Za odroczenie płatności o 30 dni Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. Płaci tyle ile wynosi faktyczna wartość towaru.

7. Zapomniałem hasła do Panelu Klienta – co robić?

Klient, który zapomniał hasła może skorzystać z opcji przypomnienia hasła dostępnej na stronie PayPo.pl w prawym górnym rogu po wyborze opcji „zaloguj się”.

Na stronie logowania, poniżej pola na wpisanie hasła znajduje się opcja „nie pamiętam hasła”.
Na adres e-mail zostaje wysłany link do resetu hasła. Należy wprowadzić nowe hasło i je powtórzyć.

8. Na jaki numer rachunku mogę dokonać zapłaty?

Każdy klient ma w PayPo indywidualne konto, dzięki czemu masz pewność, że Twoja wpłata zostanie prawidłowo zaksięgowana.

Dodatkowo:
– numer rachunku prezentowany jest w Panelu Klienta po wyborze opcji „opłać” na liście transakcji;
– wysyłany jest także w mailu z podsumowaniem, który przychodzi po dokonaniu transakcji;
– prezentowany jest również w mailach informujących o wymaganych terminach spłaty.

9. Co w przypadku zwrotu całościowego?

Jeżeli klient dokona zwrotu w ciągu 30 dni, transakcja jest automatycznie zamykana.

10. Co w przypadku zwrotu częściowego?

Wartość zamówienia jest aktualizowana. Klient dokonuje spłaty tylko pozostałej części zamówienia.

11. Co się dzieje jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Po 30 dniu kwota zamówienia jest automatycznie rozkładana na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymaganej raty, bądź spłaty całości zamówienia.

12. Czy zostanę poinformowany o wymaganym terminie spłaty?

Informacja wysyłana jest poprzez mail oraz SMS na 3 dni przed terminem spłaty (30 dni – okres bezodsetkowy). Dodatkowo w dniu 0, 3 i 7 dni po terminie wysyłane jest przypomnienie. Klient zawsze może sprawdzić termin wymaganej spłaty w Panelu Klienta.

13. Jak mogę się skontaktować z PayPo?

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź drogą mailową:
tel.: +48 22 333 74 60
e-mail: info@paypo.pl