Wczytuję dane...
Regulamin

REGULAMIN OD 1.01.2023

Regulamin Sklepu Internetowego Martensy.pl określa zasady składania zamówień, sprzedaży towarów, zwrotów i wymian, składania reklamacji oraz ochrony danych osobowych Sklepu Internetowego Martensy.pl . Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

Sprzedający

Sklep Internetowy Martensy.pl jest wyłączną własnością firmy Alu Trading Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 49/20, 00-697 Warszawa, NIP PL5261035299, REGON 011210223 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000242314 (dalej Sklep). Sklep jest dostępny pod adresem internetowym: http://www.martensy.pl . Potocznie znany jako The Original Dr.Martens lub Martensy.pl .

Adres mailowy: sklep@martensy.pl , Tel.: 22 625 59 17

Zamówienia

1. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać osoby fizyczne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ilościach detalicznych i hurtowych. Maksymalnie 10 par.

2. Na stronie www.martensy.pl  znajdują się zdjęcia produktów  wraz z opisami i dodatkowymi informacjami dotyczącymi produktów i procesu sprzedaży i stanowią one informację handlową, a nie ofertę sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

3. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego Martensy.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.

4. Kupujący składając zamówienie (ofertę kupna) wybiera towary poprzez dodanie ich do koszyka oraz podanie swoich danych adresowych, a następnie naciskając przycisk DO ZAPŁATY WRAZ Z KOSZTAMI WYSYŁKI wysyła zamówienie (ofertę kupna) do Sprzedawcy, co jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty ceny zamówionych towarów oraz ich kosztów wysyłki. Następnie kupujący otrzymuje maila zwrotnego od Sprzedawcy potwierdzającego przyjęcie zamówienia, co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.

5. Kupujący składając zamówienie wypełnia formularz zawarty na stronie www.martensy.pl , a w nim dane: imię i nazwisko, adres dostawy, adres mailowy, numer telefonu, opcję załączenia faktury VAT wraz z danymi do faktury. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów.

6. Procedura składania zamówienia (oferty kupna) przez kupującego polega na wyborze modelu z oferty sklepu Martensy.pl poprzez otwarcie karty produktu, gdzie można zaznaczyć rozmiar oraz ilość, a następnie po naciśnięciu przycisku KUP TERAZ produkt zostaje dodany do KOSZYKa. Pojawia się wtedy informacja o dodaniu produktu do koszyka wraz z propozycją środków do konserwacji danego modelu obuwia i innych akcesoriów dedykowanych do tego modelu.

Następnie są do wyboru dwie opcje: KONTYNUJ ZAKUPY lub PRZEJDŹ DO KOSZYKA. Po naciśnięciu PRZEJDŹ DO KOSZYKA pojawia się zawartość koszyka wraz z wybranymi produktami i ich cenami oraz wartością produktów. Posiadacz kodu rabatowego powinien zaznaczyć kwadracik KOD RABATOWY w celu uzyskania dodatkowego rabatu. Ta część kończy się podsumowaniem wartości koszyka.

Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy, czyli kraj dostawy, rodzaj wysyłki oraz rodzaj płatności, przez co uzyskuje informację dotyczącą kosztów wysyłki przy danym wariancie sposobu dostawy.

Kolejnym etapem jest podsumowanie zamówienie na które składa się wartość produktów wraz z kosztami wysyłki. Można tu jeszcze dodać uwagi dotyczące składanego zamówienia.

Kolejne pola to adres dostawy, które można edytować oraz pole dotyczące wystawienia przez Sprzedającego faktury VAT. Po zaznaczeniu tego pola pojawiają się pola w które należy wpisać dane firmy.

Strona ta kończy się przyciskiem PRZEJDŹ DALEJ. W przypadku wyboru sposobu wysyłki PACZKOMATY INPOST pojawia się komunikat dotyczący wyboru konkretnego paczkomatu w konkretnym mieście oraz podania numeru telefonu oraz zgoda na przekazanie danych do firmy Inpost i akceptację regulaminu firmy Inpost.

Na ostatnim etapie składania zamówienia pojawia się karta podsumowująca parametry zamówienia, zawierająca wybrane towary wraz z ich wartością, wybrana forma płatności, wybrany rodzaj wysyłki i jej koszt, adres dostawy i dane do faktury. Wszystkie te parametry można zmienić na tym etapie składania zamówienia. Jeżeli wszystkie dane są poprawne to na końcu strony w PODSUMOWANIU podana jest kwota DO ZAPŁATY WRAZ Z KOSZTAMI WYSYŁKI oraz widnieje przycisk POTWIERDŹ. Kupujący naciskając ten przycisk wysyła zamówienie (ofertę kupna) do Sprzedawcy, co jest równoznaczne z akceptacją obowiązku dokonania zapłaty (ZAMÓWIENIE Z OBOWIAZKIEM ZAPŁATY) ceny zamówionych towarów oraz ich kosztów wysyłki.

Następnie kupujący otrzymuje maila na podany w zamówieniu adres mailowy od Sprzedawcy potwierdzającego przyjęcie zamówienia, co jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedającym a Kupującym.

Podczas składania zamówienia i przeglądania zawartości strony Martensy.pl Kupujący ma zawsze możliwość sprawdzenia zawartości koszyka. W tym celu należy nacisnąć ikonkę z napisem KOSZYK w prawym górnym rogu ekranu. W KOSZYKU natomiast przy każdym produkcie znajduje się ikonka USUŃ, którą wystarczy nacisnąć aby usunąć z koszyka dany towar.

7. Do każdego realizowanego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego może być też wystawiona faktura VAT (poprzez zaznaczenie właściwej opcji i podanie danych do faktury).

8. Zamówienia można składać przez całą dobę za pośrednictwem Sklepu Internetowego Martensy.pl, pod adresem www.martensy.pl natomiast będą one realizowane w godzinach pracy sklepu. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00 oraz w soboty, w niedziele i święta będą realizowane w godzinach rannych (od godz. 11) następnego dnia roboczego.

9. W przypadku rezygnacji z zamówienia Kupujący proszony jest o zgłoszenie rezygnacji na adres sklep@martensy.pl .

Realizacja zamówień

Na początku realizacji zamówienia Sklep wysyła informację na podany adres mailowy, że towar jest przygotowany i dopiero  wtedy można dokonać przedpłaty lub towar zostaje przekazany firmie kurierskiej do dostarczenia odbiorcy. Wynika to z faktu, że musimy sprawdzić przed wysyłką czy towar jest pełnowartościowy.

Czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji przez Pracownika w godzinach pracy sklepu lub od momentu zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15:00 oraz w soboty, w niedziele i święta będą realizowane w godzinach rannych (od godz. 11) następnego dnia roboczego. W czasie akcji promocyjnych czas realizacji zamówienia może wydłużyć się maksymalnie do 21 dni.

Sklep dokłada wszelkich starań, aby oferta asortymentowa i cenowa prezentowana na stronach Sklepu była aktualna, a prezentowane towary były dostępne w ciągłej sprzedaży. W przypadku braku możliwości realizacji złożonego zamówienia lub też czasowej niedostępności zamówionego towaru, bowiem równolegle prowadzona jest sprzedaż przez Internet i w sklepie stacjonarnym, Sklep niezwłocznie poinformuje o tym Klienta.

Sklep wysyła towary na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wybranych krajów wskazanych w zakładce Koszty dostawy w Sklepie Internetowym oraz na podstronie danego produktu.

Dostawa zamówionego towaru odbywa się w wybranym przez Kupującego sposobie wysyłki dostarczenia lub odebrania towaru. Dostępne są:

- wysyłka kurierska firmą DPD - codzienna wysyłka

- wysyłka do wybranego paczkomatu Inpost - codzienna wysyłka

- wysyłka kurierska firmą DHL za granicę - codzienna wysyłka

- odbiór ze sklepu stacjonarnego Warszawa, Al. Jerozolimskie 49 (preferowany, bowiem można przymierzyć)

Odbierając towar od Kuriera proszę zwrócić szczególną uwagę czy paczka, opakowanie nie są uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę w obecności Kuriera spisać Protokół Szkody podpisany przez Kupującego i Kuriera oraz powiadomić Sklep (tel.: 22 625 59 17 lub sklep@martensy.pl).  

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru po otwarciu paczki, czyli już po odejściu Kuriera, należy niezwłocznie zawiadomić Sklep (tel.: 22 625 59 17 lub sklep@martensy.pl).

W dostarczonej paczce oprócz zamówionego towaru powinien znajdować się paragon fiskalny, oraz ewentualnie wystawiona na życzenie faktura VAT. W przypadku stwierdzenia braku paragonu prosimy niezwłocznie powiadomić Sklep (tel.: 22 625 59 17 lub sklep@martensy.pl).

Płatności

1. Kupujący ma możliwość wybrania wariantu zapłaty jako przedpłaty (przelew na konto bankowe Sklepu), zapłata kartą kredytową bądź przelewem za pośrednictwem firmy Przelewy24, PayU, PayPal, BLIK lub zapłaty w chwili otrzymania towaru od Kuriera (płatność przy odbiorze Kurierowi). W trakcie trwania akcji specjalnych (np.: promocji) niektóre formy płatności mogą być niedostępne.

Dane do przelewu krajowego w PLN:

ALU TRADING Sp. z o.o.

31 1140 2004 0000 3802 7765 8130 (mBank)

Dla przelewów zagranicznych w PLN SWIFT:  BREXPLPWMBK

2. Jeżeli Kupujący nie dokona płatności w ciągu 7 dni od dnia otrzymania potwierdzenia, że towar jest przygotowany, to zamówienie zostanie automatycznie anulowane i nie będzie realizowane. W takiej sytuacji Kupujący otrzyma mail z informacją o anulowaniu zamówienia.

3. Koszt dostarczenia towaru do Kupującego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej dla towarów o wartości do 200 zł wynosi 20 zł, powyżej 200 zł wysyłka jest gratis (nie dotyczy bonów i kuponów rabatowych).

4. Wysyłki za granicę realizowane są wyłącznie po uprzednim dokonaniu przedpłaty. Płatność można dokonać przelewem na konto bankowe Sklepu lub za pośrednictwem płatności PayPal. Wysyłka za granicę jest możliwa tylko do wybranych krajów a koszty zależne są od kraju docelowego. Obowiązują ceny wskazane w zakładce Koszty dostawy w Sklepie Internetowym oraz każdorazowo na podstronie danego Produktu, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Istnieje możliwość zapłaty w Złotych Polskich lub w Euro.

Dane do przelewu zagranicznego w EU:

PL12 1050 1025 1000 0024 0002 8581

Kod BIC Swift: INGBPLPW

5. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. Odmowa odbioru Produktu, pomimo wyznaczenia dodatkowego odpowiedniego terminu, jest warunkiem rozwiązującym Umowę Sprzedaży. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy - nie dotyczy to jednak Produktów nieprefabrykowanych wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

Zwroty i wymiany

Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu przez Kupującego wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Klient może skorzystać z gotowego formularza ale nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie takie należy dostarczyć do Sklepu na adres: ALU TRADING Sp. z o.o., 00-697 Warszawa, Al. Jerozolimskie 49/20 lub elektronicznej na adres sklep@martensy.pl .

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

obejmuje wiele przedmiotów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,

polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę. Oferta w takim przypadku przestaje wiązać.

Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru do Kupującego w sytuacji kiedy za to dostarczenie zapłacił. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku tym zwrotem. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

Adres, na który należy dokonać zwrotu towaru: ALU TRADING Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 49/20, 00-697 Warszawa.

Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Klient.

Istnieje możliwość zwrotu towaru zakupionego przez Internet osobiście w sklepie stacjonarnym.

Zwrot pieniędzy nastąpi wtedy na konto bankowe, chyba, że w zamian zostanie zakupiona inna para butów - nastąpi wtedy rozliczenie.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być czysty i w oryginalnym opakowaniu, tak aby nadawał się on do powtórnej odsprzedaży. Zwracany towar należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon jako dowód zakupu oraz ewentualnie informację, że była wystawiona faktura VAT o danym numerze w celu wystawienia faktury VAT korygującej.

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru oraz uszkodzenia opakowania. Sprzedawca może odliczyć od wartości zwrotu kwotę wynikającą ze zmniejszonej wartości zwracanego towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w szczególności w odniesieniu do umów:

o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

zawartej w drodze aukcji publicznej;

o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10. Wymiana towaru na inny model lub rozmiar wiąże się ze złożeniem nowego zamówienia przez Klienta z dopiskiem na zamówieniu WYMIANA DO ZAMÓWIENIA NR…. W sytuacji kiedy Klient chce wymienić towar na inny najlepiej jest zadzwonić do Sklepu w godzinach jego pracy (10.30-19 od poniedziałku do piątku) w celu sprawdzenia dostępności i zarezerwowania towaru lub skontaktować się drogą mailową sklep@martensy.pl .

11. Wymiana towaru na inny może nastąpić w ciągu 14 dni od chwili objęcia towaru w posiadanie przez Kupującego i musi spełniać warunki tak jak przy zwrocie towaru.

Odpowiedzialność Sprzedawcy i reklamacje

Wszystkie prezentowane przez Sklep Internetowy Martensy.pl towary są nowe. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu towar bez wad.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli towar jest niezgodny z umową na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.

Przebieg procesu reklamacyjnego regulują ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.) w art. 43a do 43g (w przypadku reklamacji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta) a także przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku kodeks cywilny (Dz.U. 2022 r. poz. 1360) z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II (w przypadku reklamacji przedsiębiorcy).

W przypadku reklamacji z tytułu rękojmi jeżeli towar jest niezgodny z umową, Kupujący może:

żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady z zastrzeżeniami określonymi we art. 43d ust. 2 i 3 oraz art. 43e ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287. z późn. zm.). Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

Jeżeli Kupującym jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.

W sytuacji stwierdzenia wady w towarze zaleca się zaprzestanie użytkowania i zgłoszenie w/w faktu Sprzedawcy w formie złożenia reklamacji.

Reklamację należy dostarczyć i na jego koszt Sprzedawcy na adres: ALU TRADING Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 49/20, 00-697 Warszawa. Do reklamowanego towaru (np. para butów-nie jeden but) należy dołączyć dokument zakupu, tj. paragon w celu uprawdopodobnienia okoliczności zakupu oraz dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy, w którym należy wypełnić wszystkie pola. Forma formularza nie jest obowiązkowa, ale ważne jest aby w zgłoszeniu znalazły się wszelkie niezbędne informacje dotyczące składającego reklamację oraz dotyczące reklamowanego towaru. Reklamowany towar można dostarczyć osobiście lub np. za pośrednictwem Poczty Polskiej paczki ekonomicznej. W razie wątpliwości prosimy o kontakt mailowy sklep@martensy.pl lub telefoniczny 22 625 59 17.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od chwili dostarczenia reklamacji do Sklepu w formie pisemnej informując drogą mailową o sposobie rozpatrzenia reklamacji lub telefonując do Klienta.

Jeżeli Klient nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia reklamacji, dołączoną odpowiedzią może odwołać się w Sklepie lub zwrócić się o mediację lub rozstrzygniecie do organizacji konsumenckich i Sądów Polubownych (adresy i wszelkie informacje dostępne są pod adresem www.uokik.gov.pl ).

 

Ochrona danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne i wymaga jego zgody podczas składania zamówienia w Sklepie www.martensy.pl .

Dane osobowe Kupującego przetwarzane są przez Sprzedawcę ALU TRADING Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 49/20, 00-697 Warszawa będącym zarazem Administratorem Danych Osobowych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Sprzedawca dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia należytej ochrony i bezpieczeństwa  przetwarzanych danych osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne np. do rejestracji w Sklepie, w celu realizacji zamówienia a także do zapisania się do Newslettera czy też do korzystania z innych funkcjonalności Sklepu. Nie podanie wymaganych danych może spowodować niemożliwość skutecznego dokonania zamówienia czy też działania danych funkcjonalności Sklepu.

Zgodnie z prawem wynikającym z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne i każdemu przysługuje prawo do ich dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Klient może też cofnąć wcześniej udzieloną zgodę w każdym momencie.

Wszelkie zgłoszenia czy żądania dotyczące danych osobowych można zgłaszać wysyłając wiadomość mailową na adres sklep@martensy.pl lub listownie na adres Alu Trading Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 49/20, 00-697 Warszawa.

Sprzedawca zapewnia, że wszystkie powierzone dane osobowe będą przetwarzane tylko w określonych celach:

- odpowiedniego dostosowania Sklepu do potrzeb Klienta oraz jego funkcjonowania,

- realizacji zamówienia, wymiany, zwrotów, reklamacji i gwarancji,

- tworzenia wewnętrznych statystyk,

- działań marketingowych,

- komunikacji za pomocą Newslettera w przypadku wyrażenia takiej zgody przez Klienta,

- zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności Sklepu,

- optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora,

- dostosowanie oferty do potrzeb Klientów,

- rachunkowym i podatkowym,

- prowadzenia korespondencji z Klientami, w tym udzielania odpowiedzi na wiadomości Klientów.

Dodatkowe informacje odnośnie ochrony danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności Sklepu Martensy.pl

 

Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

Wymagania techniczne Sklepu Internetowego www.martensy.pl są następujące: komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarką internetową (Internet Explorer w wersji 10, Google Chrome w wersji 23, Mozilla Firefox w wersji 17, Opera w wersji 12.10, Safari w wersji 7), włączona obsługa plików cookies w przeglądarce internetowej oraz posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).

Postanowienia końcowe

Akcje promocyjne, obniżki, wyprzedaże, dodatkowe rabaty i inne akcje specjalne dotyczące towarów dostępnych w Sklepie Internetowym www.martensy.pl  nie łączą się. Kupony rabatowe z kodami można realizować pojedynczo (jeden kupon przy zakupie jednej pary butów).

Newsletter to bezpłatny elektroniczny biuletyn-informator, w którym Kupujący informowany jest o aktualnych akcjach promocyjnych, wyprzedażach i nowościach. Newsletter wysyłany jest wyłącznie Kupującym, którzy wyrazili chęć aby go otrzymywać. Kupujący wskazuje adres e-mail, na który ma być wysyłany newsletter. W ramach Newslettera wysyłane są spersonalizowane i dobrane do indywidualnych potrzeb Klienta informacje, w szczególności dotyczące aktualnej oferty, promocji, nowych kolekcji oraz inne informacje dotyczące oferowanych produktów. Newsletter wysyłany jest nieodpłatnie. Z Newslettera można zrezygnować w dowolnym momencie. Wystarczy wysłać informację o rezygnacji z Newslettera na adres email: sklep@martensy.pl . Adres email zostanie usunięty z listy mailingowej.

Wszystkie informacje tekstowe oraz zdjęcia produktów znajdujące się w Sklepie Internetowym Martensy.pl zarejestrowanym pod domeną o nazwie www.martensy.pl są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych oraz do prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.

Opinie znajdujące się w Sklepie Internetowym martensy.pl nie są weryfikowane.

Sprzedawca dokłada wszelkich starań aby przedstawione na stronie internetowej Sklepu Internetowego www.martensy.pl informacje były prawidłowe i rzetelne. W razie jakichkolwiek niezgodności, wątpliwości lub chęci uzyskania dodatkowych informacji o towarach prosimy o kontakt ze Sklepem.

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem lub opisem dostępnym na stronie Sklepu Internetowego www.martensy.pl Kupujący proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.

W razie niejasności lub pytań dotyczących regulaminu, prosimy o kontakt ze Sklepem.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.

Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym www.martensy.pl konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.

Załączniki:

1.formularz odstąpienia od umowy.

2.formularz zgłoszenia reklamacyjnego.

Archiwum:

Regulamin ważny do 31.12.2022 pobierz